فریب سودجویان را نخورید! راهبند های حافظان حریم سپاهان این مشخصات را دارند

اطلاعیه مشخصات راهبند های حافظان حریم سپاهان

با توجه به افزایش سو استفاده از نام حافظان حریم سپاهان و همچنین تصاویر محصولات این برند بر خود لازم دانستیم مواردی را خدمت مشتریان و همکاران عزیز اعلام کنیم تا ضمن آگاه‌سازی از سو استفاده های بیشتر جلوگیری کنیم.

راهبند های تولید شده توسط شرکت حافظان حریم سپاهان با بدنه اختصاصی و تحت برند حافظان حریم سپاهان با نشان زیر عرضه می‌شود که به صورت چاپی بر روی درب راهبند ها حک شده است.

لوگو حافظان حریم سپاهان AGSA روی راهبند این برند

این علامت تجاری تحت نام AGSA در سامانه ثبت اسناد کشور ثبت رسمی شده و از طریق لینک زیر قابل مشاهده است:

https://ipm.ssaa.ir/Search-Result?page=2&DecNo=140050140001079616&RN=415879

راهبند های تولیدی این برند با موتور های اروپایی تحت لیسانس ASautomatic بلژیک در توان های مختلف بسته به نیاز مشتری در سه سری AC بازو 6 متری، AC بازو 8 متری و DC پرسرعت و با بدنه و گیربکس اختصاصی عرضه می‌شود که به صورت زیر است:

توان و تعداد تردد مجاز راهبند های اتوماتیک برقی حافظان حریم سپاهان

بدنه راهبند های اتوماتیک بازویی حافظان حریم سپاهان به صورت اختصاصی تولید می‌شود و مشابه هیچ راهبند دیگری نیست. تصاویر راهبند با این بدنه و با نشان دیگری به جز AGSA تماما جعلی بوده که با فتوشاپ تغییر کرده است و با هدف تخریب برند حافظان حریم سپاهان انجام شده.

برای تشخیص اصالت راهبند های حافظان حریم سپاهان می‌توانید به اجرا داخلی آن ها دقت کنید که به صورت زیر است:

از دیگر خصوصیات این سیستم های کنترل تردد دارا بودن کارت گارانتی با مهر شرکت حافظان حریم سپاهان است که مشخصات کامل از جمله شماره سریال راهبند بر روپی آن درج شده است.

agsaco
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *